Wedstrijdverslag JO8-1

11 oktober 2018

De eerste paar wedstrijden zitten er al weer op. Deze keer moesten we tegen Amersvorde O8. De leiders hadden er een zwaar hoofd in. De reden was dat er maar 2 op trainen waren geweest. De 2 trainingsbeesten Jermaine en Lois stonden dan ook in de basis. Dat er niet getraind was konden wij merken, ze waren alleen maar aan het praten. Door het theekransje keken we al snel tegen een achterstand aan. Langzaamaan werden we wakker, we gingen beter voetballen. We konden elkaar beter vinden maar moesten nog wel even wachten op de goals. Toen de eerste erin geschoten werd gingen we los, het ene goal nog mooier dan de andere. Het overspelen ging steeds beter,al kwam Amersvorde er wel een paar keer goed uit. Dankzij goed verdedigen konden zij niet scoren. Wij hadden nog goede kansen maar kwamen niet in de dubbele cijfers. We hebben weer van jullie genoten, wat een plezier om jullie te zien genieten!

De dassenfamilie Pieters