Club van 100 - uitje 8 april 2018

08 april 2018

Uitje Club van 100 v.v. Hees

Zondag 8 april 2018 een bezoek aan De Galgenwaard!

De eerste leden melden zich al ruim voor 10.00 uur, in een prachtig ochtendzonnetje werd onder het genot van een kopje koffie de aftrap genomen voor een meer dan geslaagde dag.
Namens de organisatie heette voorzitter een ieder van harte welkom en lichtte hij het programma van de dag nog eens toe.

Om 10.30 uur vertrok de bus vol Hezianen naar stadion De Galgenwaard waar we om 11.00 uur namens FC Utrecht door onze gastheer Michel van harte welkom werden geheten. Door de ‘Hall of Fame’ met de rood-witte helden kwamen aan in ‘t Wed & Waard Lounge’ en bij het zonovergoten ereterras om te kijken naar de wedstrijd FC Utrecht tegen ADO Den Haag. Lukt het beide teams om uitzicht te houden op de play-off voor Europees voetbal? Samen met 20.000 andere rood-witte toeschouwers werd er genoten van een spannende en doelpuntrijke middag.

Na afloop van de wedstrijd onder het genot van een hapje en een drankje nog geëvalueerd, nagepraat en werd de middag opgeluisterd door een enthousiaste artiest die de toch al prima sfeer verder verhoogde. Tussen ondernemend Utrecht stonden de Hezianen hun mannetje!

Om 16.00 uur bracht Jan van Dijk Tours ons weer veilig naar huis en eindigde een meer dan geslaagde dag.

Het bestuur van de Club van 100 vond het erg fijn de trouwe deelnemers weer eens in het zonnetje te zetten en maakt zich op voor volgende initiatieven.
Wilt u dit alles niet missen? Houd ons in de gaten en word lid! Met een kleine jaarlijkse bijdrage steun je onze mooie Club en ben je verzekerd voor deelname aan leuke activiteiten.

Hartelijke groet namens het bestuur van de Club van 100,
Jeroen Kroon – Nico Voet – Ewout Jansen