JO17-1 Nieuws

01 februari 2018

De eerste seizoenshelft zit erop….. Lang hebben we meegedaan om kampioen te worden. Gelijk in punten maar met een wedstrijd meer gespeeld, hebben we in de laatste week een extra wedstrijd ( uit tegen Eemnes ) ingepland om extra punten te sprokkelen. In de eerste helft lieten we helaas 4 a 5 kansen liggen waardoor we maar met 0-1 gingen rusten. Eemnes had dus een reden om de tweede helft nog even gas te geven en ons een punt of meer af te pakken. Dit is uiteindelijk helaas gelukt en we verloren deze wedstrijd.

Afgelopen zaterdag de eerste ( avond)  wedstrijd gespeeld uit tegen Almere. Begintijd 16.30 is natuurlijk niet ideaal. Ook nu lieten we in de eerste helft de kansen onbenut en dan zie je toch dat we het moeilijk krijgen. We verloren deze wedstrijd dan helaas ook met 4-3 nadat ook de hulp van de scheidsrechter( hij liet ons een kwartier extra spelen …) niet mocht baten. Totaal niet nodig maar als je ze zelf niet maakt….. Dit is toch ons probleem van de laatste weken. Wellicht dat de weinige trainingen, door de vele afgelastingen, de reden is dat de scherpte een beetje weg is op het moment. Neemt niet weg dat we er overtuigd van zijn dat wanneer we ons eigen spel blijven spelen de resultaten weer zullen komen. Voor het komend halve seizoen is ons doel toch ook weer bovenin te eindigen en dat is heel goed mogelijk!

ordt vervolgd….