Meiden onder 19 starten met een schone lei!

01 februari 2018

Het gezelligste elftal van de vv Hees heeft na een moeizame eerste seizoenshelft volop kansen om alsnog kampioen te worden. Dienen wel de komende 11 wedstrijden gewonnen te worden maar dat lijkt mij geen probleem.

Waar nog wel wat aan gewerkt moet worden is de opkomst bij de trainingen. Te vaak wordt er nog afgezegd omdat er te veel huiswerk is, er gewerkt moet worden, er een afspraakje gepland is of wat dan ook. Meiden even voor de goede orde!!!!

Donderdagavond is trainingsavond! Houd daar rekening mee met b.v. het plannen van je week!

Voor de rest is er over deze dames alleen maar lof te uiten. Ze zijn super gezellig (eigenlijk te maar wat doet dat er toe), winnen van elk ander meidenteam op het gebied van drankinname en feesten.

Een prachtige groep meiden die samen veel lol maken. Ze beseffen maar al te goed dat lol voorop staat maar dat de lol nog veel groter wordt wanneer er gewonnen wordt. Veel meiden geven dan ook aan dat het op de training serieuzer moet. Minder ouwehoeren en meer presteren. Ze zijn dan ook op de goede weg. Het is lastig om een uur serieus bezig te zijn en geconcentreerd te zijn op enkel en alleen het voetbal. Dat lukt dan ook niet altijd maar de wil is er. Het blijven meiden en zoals iedereen weet zijn die lastig stil te krijgen.

Maar oh wat trainen ze hard om hun schotkracht te verbeteren, te werken aan hun traptechniek, het juist inpassen van de bal etc. En ja dan is het lastig dat de meiden Lotte niet altijd begrijpen! Maar Lotte je weet het hè! Ik begrijp je!

Laat de rest maar zeuren dat jij de bal niet goed speelt. Zij moeten gewoon beter anticiperen (vertaling voor sommige meiden. Anticiperen wil zeggen: vooruit lopen op en herkennen van situaties!)

Even terug naar het voetbal. De eerste seizoenshelft hebben de meiden door wat ongelukkige omstandigheden weinig punten gehaald. Tegenstanders waren soms beter maar lang niet altijd. Er zit progressie (vertaling: vooruitgang) in het spel. Er is nu echter één heel vervelend probleem dat de kop op steekt. Er zijn een aantal langdurig geblesseerden en speelster die aangegeven hebben te willen stoppen. Dit kan nooit de bedoeling zijn bij ons mooie cluppie en dit super gezellige team!

Wij zijn dan ook naarstig op zoek naar nieuwe speelster. Weet u er één laat die dan zo snel mogelijk op donderdagavond naar de training komen om te ervaren hoe leuk deze groep is! Training start om 19 uur dus kom!!! Deze meiden verdienen versterking maar ook speelsters die nog nooit gevoetbald hebben zijn meer dan welkom!

Meiden ik reken op jullie dit tweede deel!

WEET JIJ IEMAND DIE ONS TEAM WIL VERSTERKEN LAAT HET ONS WETEN!!!