JO15-2 wordt JO14-1

01 februari 2018

Ja, U leest het goed, Hees JO14-1?!

Vanaf de voorjaarscompetitie 2017-2018 gaat de JO15-2 verder als JO14-1.
Na een half jaar als JO15 te hebben gestreden voor elke meter, gaan we de komende maanden ten strijde trekken tegen meer leeftijdsgenoten. De JO15-2 deed het niet eens zo heel slecht in de competitie, alleen kwamen de jongens het bij sommige tegenstanders te kort op het fysiek gebied. Dit hopen we nu op te lossen door tegen teams te gaan spelen van gelijke leeftijd en fysiek.

Doordat er in het bekertoernooi bijzonder gepresteerd is, als JO15-2, blijft het team hierin wel actief. Inmiddels heeft de eerste wedstrijd na de poule fase al plaatsgevonden en is deze winnend afgesloten (3-0) tegen Loosdrecht. Op naar de volgende knock-out wedstrijd!

Sinds het begin van dit seizoen worden de jongens met veel plezier en inzet getraind door Justin Jansen. In eerste instantie werd Justin hierin bijgestaan door Jari de Bruin, maar inmiddels doet Justin het op eigen kracht. Met veel variatie in de te trainen onderdelen zorgt Justin ervoor dat er steeds meer voetballend vermogen in het team komt. De laatste wedstrijd tegen Loosdrecht was hier een mooi voorbeeld van. Waar de jongens meestal last hadden van een winterstop-dip, stond het team er nu vanaf de eerste seconde en werd er bij vlagen goed verzorgt voetbal gespeeld.

De winterstop is het team goed doorgekomen, mede door de inspanningen vanuit de club en de activiteiten commissie. Zo hebben de mannen begin januari weer een gezellig uurtje kunnen bowlen, werd er vorige week een keer in de zaal getraind en was er zaterdag weer de jaarlijkse snertloop. Top dat dit allemaal door de nodige vrijwilligers wordt geregeld, dat maakt Hees zo’n fantastische vereniging!

De komende maanden strijd de JO14-1 op twee fronten. In de competitie als JO14-1 en in de beker als JO15-2. Kom gerust eens keer kijken, de thuiswedstrijden worden meestal om 10.15uur afgewerkt.

Groet,

De trotse leiders JO14-1