JO15-1 najaarskampioen!!

27 januari 2018

JO15-1 lekker op dreef: champions!

De JO15-1 (op foto boven v.l.n.r.: Jan, Hielke, Stan, Wouter, Sam, Mark, Devin, onder: Nick, Chris, Huub, Gio, Maszlo – Jens ontbreekt – met de staf Remi, Chris en Mike) heeft een mooi najaar gedraaid, en dat is beloond: ze zijn kampioen geworden! En dat niet alleen omdat ze op NUMMER 1 stonden, met één punt voorsprong op grote concurrent 't Gooi, het zijn ook onze kampioenen omdat het gewoon een lekker team is. Ook spelen ze nog steeds mee voor de beker. Bijna alle competitiewedstrijden zijn met overtuigende cijfers gewonnen, één wedstrijd gelijk gespeeld, dat is toch een mooie prestatie? De jongens, van wie de meesten al heel lang samen spelen, maken er altijd weer iets leuks van, accepteren elkaar en versterken elkaar.

De bezielende leiding ligt in handen van leiders/trainers Karel Rakke en Remi van de Pol, met de hulp van Hans Warmerdam. En medetrainer Mike, speler van het 1e van de IJsselmeervogels. Veel dank, mannen! Dit begeleidende team is het seizoen begonnen met 'team building' door een oefenwedstrijd te organiseren met vervolgens een bezoek aan Beldert Beach voor super-wateractiviteiten. Het 'team builden' heeft gewerkt blijkbaar! Jongens en heren: gefeliciteerd! En óp naar weer zo'n fijn seizoen!

[Kampioenen: blij!! Met invallers Ravi en Stan]