Jelte Niezink (JO8-1)

29 november 2016

Warm ontvangst op koude zaterdagmiddag

Na een spannende gewonnen uitwedstrijd van de JO8-1 tegen SO Soest (2-3) was het voor Jelte wachten op de wedstrijd van Hees 1 tegen OSO 1. Eindelijk was het zover: op naar Hees waar de mannen zich in de kleedkamer aan het voorbereiden waren. Enigszins overvallen door de stampende muziek en de spierbundels trok Jelte zijn outfit aan om mee te doen met de warming-up. Al gauw bleek dat deze stoere mannen hartstikke aardig waren en Jelte zich deel voelde van het team. Na een stevige warming-up was het dan zover... de aftrap! Wat geweldig om dat mannetje tussen die grote mannen door te zien gaan, op naar het doel van de tegenstander. En ja hoor, 1-0! Een voorbode voor wat uiteindelijk ook de eindstand van de wedstrijd werd. Goed gedaan Jelte!

Vanuit de dug-out kon Jelte de wedstrijd goed volgen. Het publiek stond te koukleumen langs de zijlijn, maar Jelte niet. Die zat lekker in de dug-out. Daar werd goed voor hem gezorgd en hij werd lekker warm gehouden in dikke jassen en een deken. Jelte vond het superleuk om pupil van de week te zijn. De aftrap vond hij het allerleukste. Bedankt Hees 1 voor het warme ontvangst en de gesigneerde voetbal. En gefeliciteerd met de winst op de koploper van de competitie. Jullie hebben er een supporter bij!
Wouter en Jelte Niezink