Hees 15-2 voorjaars kampioen

23 mei 2017

De mannen van Hees 15-2 doen het weer: Kampioen!

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, na een mooie en spannende competitie kon het kampioenschap op eigen veld binnen gehaald worden. Aan een gelijkspel hadden onze helden genoeg.

Vanaf de aftrap werd al snel duidelijk dat er bij de mannen veel spanning was. Het eerste kwartier verliep erg onrustig en lukte slecht de bal in ploeg te houden. Kampioenswedstrijden zijn vaker slecht dan mooi zullen we maar zeggen. Een sterk s.v. Baarn maakte een goede opbouw bijna onmogelijk en had het betere van het spel. Het was dan ook geen verrassing dat onze gasten op een verdiende 0-1 voorsprong kwamen. De mannen moesten nu echt aan de bak!

Na wat omzettingen en 'pep-talk' in de rust zagen we in de tweede helft een ander Hees, een elftal zoals we dat graag zien: samenwerkend, fel en met de wil om te winnen. De sportieve wedstrijd trok nu gelijk op en het was wachten op een treffer van onze helden. Na een mooie combinatie tussen Joppe en Rick maakte Brian op prachtige wijze de gelijkmaker: (virtueel) kampioen!

De gasten uit Baarn waren echter niet van plan de wedstrijd zo maar cadeau te doen en zetten nogmaals aan. Zij waren gebrand het feest te verstoren waar het nog even echt naar uit zag ook. Een hard en mooi schot werd echter door de prima keepende Joeri uit de goal geronseld.

Kort daarna klonk het laatste fluitsignaal en barste het feest los, voor de tweede keer achter elkaar mogen de helden van Hees 15-2 zich kampioen noemen!

De champagne kon ontkurkt en een prachtige kampioensschaal werd overhandigd! Aansluitend volgde de officiële huldiging en het gebruikelijk ' kampioens-diner' in de versierde kantine.

Mannen bedankt voor het sportieve jaar en de mooie teamprestatie. Jan, Desmond en Ron dank voor de energie en de begeleiding en Gebr. Stork Metaal BV dank voor de prachtige aandenkens! Top Jurgen!

Nu start de zomerstop waarna al snel het volgende seizoen en... het volgende kampioenschap wacht. Tot dan!