In Memoriam Ans de Jong – van Nimwegen

24 mei 2023

In Memoriam

Ans de Jong – van Nimwegen

Op zondag 21 mei 2023 ontvingen we het enorm droeve bericht dat Ans de Jong van Nimwegen, partner van Ben Kuijer, de avond daarvoor een hersenbloeding had gekregen en dat er rekening mee gehouden moest worden dat ze dit niet zou overleven.

Op zaterdag was Ans nog gezellig bij Hees langs geweest.

Na een periode van wat mindere gezondheid, had ze net goede berichten van artsen gekregen waardoor ze de afgelopen week juist heel opgewekt weer naar de toekomst keek.

Hoe wrang en triest is het dat maandagmorgen 22 mei 2023 we het nieuws ontvingen dat Ans in de vroege ochtend, op 74 jarige leeftijd, was overleden.

Ans was vroeger getrouwd met Dirk de Jong die in de jaren 70, als spits bij Hees in de hoofdmacht speelde. Dirk stond bekend om zijn vlammend harde schot en doeltreffendheid.  Dirk speelde daarna nog jaren in het toenmalige veteranenteam van Hees.

Ans en Dirk waren jaren gelukkig getrouwd en kregen 2 zoons Ronald en René. Op 58 jarige leeftijd werd Dirk ongeneselijk ziek en overleed hij. Ans bleef als weduwe achter met hun 2 zoons.

10 Jaar geleden vonden Ben en Ans elkaar en vanaf dat moment waren zij, met ieders vrijheid onlosmakelijk aan elkaar verbonden en genoten van het leven en elkaar.

Hoe intens verdrietig en oneerlijk is het dat Ben nu alleen verder moet en de kinderen en kleinkinderen hun moeder en oma moeten missen

Woorden schieten te kort om dit verlies goed onder woorden te brengen.

We wensen Ben de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Weet dat wij als vereniging en leden jullie zullen steunen zoveel als we kunnen.

De crematieplechtigheid voor Ans zal worden gehouden op dinsdag 30 mei 2023 om 16:30 uur in crematorium Laren, Weg Over Anna’s Hoeve 1 te Laren.

Iedereen is welkom bij de crematieplechtigheid. Na de plechtigheid is er gelegenheid tot condoleren en nodigen ze iedereen uit voor een samenzijn in de ontvangstkamer van het crematorium

Condoleances en herinneringen kunnen achtergelaten worden in het digitale condoleanceregister van Ans via:

www.smorenburguitvaart.nl/condoleanceregister . Log in met code: SmB23091

Namens het bestuur vv Hees