⚽️Voetbalkamp 2022⚽️

05 juni 2022

Pinksterweekend betekent Jeugdkamp voor meer dan 100 Heziaanse jeugdvoetballers tussen de 7 en 19 jaar. Eindelijk, na 2 jaar afwezigheid, kunnen ze weer gaan genieten van een leuk, sportief en gezellig voetbalkamp op vv Hees.

Het kamp is al jaren een begrip bij de Heziaanse jeugd. Op vrijdag start het kamp met bivak maken, gevolgd door de teamindelingen, met dit jaar als thema iets lekkers bij de koffie. Elk team bestaat uit een mix van jongens en meisjes uit O8 tot en met de O19. En dat is wat dit kamp het allerleukste kamp maakt: de jeugd van vv Hees wordt er één geheel van, jong kent oud, meisjes en jongens door elkaar heen.
De teams hebben het hele weekend tegen elkaar gestreden, waarbij de oudere jeugd de jongere jeugd begeleid en helpt.  Een genot om naar te kijken. Van watervoetbal, een balletje trappen, tot aan het tienkamp. Samen strijden, tot in de late uurtjes,  voor de eerste plek!

Plezier, teambuilding, slaapgebrek, saamhorigheid en een lekker potje ballen, kortom: het voetbalkamp van VV Hees, als club iets om trots op te zijn!

Met een geweldige voorbereiding en een enthousiast team van vele vrijwilligers om zich heen weet ook Hees dit jaar weer voor nieuw spektakel te zorgen.