De jeugd gaat weer trainen!

28 april 2020

Beste jeugdleden van Hees,

Jullie hebben het gehoord, we mogen weer trainen.

Voor jeugd tot en met 18 jaar geldt dat zij onder begeleiding mogen trainen; voor jongeren van 13 tot en met 18 jaar geldt dat hierbij ook een afstand van 1,5 meter afstand in acht dient te worden genomen. Voorts blijven alle andere RIVM maatregelen onverkort gelden. Als je meer informatie wilt lezen, dan kun je klikken op de onderstaande link:

We denken dat vele van jullie weer even lekker tegen een bal willen trappen. Maar deze week kunnen we nog niet starten. We zijn met de gemeente in overleg om het allemaal zo goed en veilig mogelijk te regelen.

Ook gaan we in de komende dagen overleg hebben met de trainers over hoe we de trainingen gaan geven en waar je mag komen op het terrein van de club. Ouders worden voorlopig niet toegelaten op ons complex, de trainers moeten zich helemaal bezig houden op het veilig en sportief begeleiden van jullie.

Het clubhuis en de kleedkamers blijven gesloten.

Als wij alles duidelijk hebben gaan we dit melden via de whatsapp groepen (trainers/leiders), onze website en onze Facebook pagina. Je kan dan een schema zien wanneer er getraind wordt en welke afspraken we gemaakt hebben.

Nog even geduld, het mag bijna weer. Als een vriend of vriendin mee wil voetballen, overleg dit dan wel eerst met je trainer.

Namens het Jeugdbestuur

Sander Rijnja