KOOP JE EIGEN “HEZIAANTJE” EN DRAAG JE STEENTJE BIJ!!

02 januari 2020

Op 22 mei 2019 heeft de Gemeenteraad een definitief besluit genomen over het plan Buitensport Bosstraat. Wat een ontlading deze avond! Eindelijk na heel lang wachten krijgt HEES zijn lang gekoesterde wens, een nieuwe clubaccommodatie en eventueel een kunstgrasveld. Na deze besluitvorming zijn de kwartiermakers samen met architect en aannemer vele malen bij elkaar geweest om het plan verder uit te werken. Op 16 september jl. werd er een extra algemene ledenvergadering ingelast waarin aan de leden de eerste schetsen werden getoond. Wat een enthousiasme deze avond want wat ziet het er prachtig uit.

Nu is het 2020 en viert HEES haar 70-jarige jubileum en kunnen we niet wachten om te starten met de nieuwbouw. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit gaan gebeuren eind 1e kwartaal 2020.
Maar een nieuw clubgebouw moet natuurlijk ook worden ingericht en dat kost centjes. Het idee is ontstaan om HEZIAANTJES te gaan verkopen. Een HEZIAANTJE is een bouwsteen die bijdraagt voor de inrichting van ons clubgebouw. Achter de bar liggen bonnenboekjes welke kunnen worden ingevuld om zo je steentje bij te dragen.

JIJ DOET TOCH OOK MEE ?

Het bonnenboekje is ook te downloaden via onderstaande link en kan gemaild worden naar penningmeester@vv-hees.nl