Voorjaarscompetitie dames 30+

08 maart 2019

Op een stormachtige vrijdagavond gaan ook wij weer van start! Met een nieuwe indeling wisten wij niet wat ons te wachten stond. Eerste wedstrijd tegen BZC kwamen we erachter dat we meer aan aanvallen toekomen. Iets wat we uit de vorige competitie niet gewend waren en dat was ook zeker te zien aan de kansen die we kregen maar helaas niet benutte! Het bleef bij een 0-0 met onze complimenten naar onze invalkeep Dominque!

Wedstrijd 2, tegen Victoria, waar we ook nu weer lekker de aanval in konden. Helaas uit een afgeslagen corner viel de bal voor de spits haar voeten en kon de tegenpartij hem binnen schuiven; 0-1. Hierna nog een aantal.kansen gehad maar het mocht niet baten. Ook nu weer dank aan onze nieuwe aanwinst en tevens, bij deze, reservekeeper Tamara.

De laatste partij was een bijna winst,veel kansen maar helaas in de laatste minuten moesten wij een 1-2 weggeven.

Een heerlijke voetbalavond, op naar de 22e, komen jullie ook kijken als 8e man! We spelen thuis.