Aflopend contract hoofdtrainer Harold Valkenburg

16 november 2018

Beste Hezianen,

Eerder dan afgesproken hebben jullie in de krant kunnen lezen dat onze trainer Harold Valkenburg aan het einde van het seizoen stopt. Het vertrek van Harold aan het einde van het seizoen is conform de afspraak die wij als hoofdbestuur met hem hebben gemaakt.

In de aankomende periode zal Roel Roest zich bezighouden met de voordracht van een nieuwe trainer van Hees 1. Onder leiding van Roel, en in samenwerking met een aantal direct betrokkenen (spelers en dergelijke), zal een profiel van de nieuwe trainer worden opgemaakt. Dit profiel zal in de vorm van een advertentie worden geplaatst op een specifieke trainerswebsite. Daarnaast zal gebruik worden gemaakt van het netwerk dat we hebben. Na de eerste selectie van potentiele kandidaten zullen er gesprekken worden gevoerd. Op basis van de gesprekken zal er een advies tot aanstelling worden uitgebracht aan het hoofdbestuur. Het hoofdbestuur stelt de nieuwe trainer aan.

Het streven is om voor de jaarwisseling een nieuwe trainer vast te kunnen leggen. Zodra alles rond is zullen we jullie nader informeren.

Namens het hoofdbestuur

en met een groet,