Meiden onder 19 worden Vrouwen 18+

18 oktober 2018

De meiden uit het elftal MO-19 stonden aan het begin van dit seizoen met zijn tienen aan de start. Dit was uiteraard te weinig om de competitie te starten. Ondanks het vragen aan vriendinnen of ze wilden voetballen bij onze mooie vereniging, kregen de meiden het niet voor elkaar om met genoeg spelers de competitie in te gaan. Ze werden een beetje onrustig omdat ze dachten dat ze dit jaar geen wedstrijden konden spelen, en dat is wel waar ze voor op voetbal waren gegaan. Gelukkig had de KNVB toch een oplossing voor deze meiden, ze moesten alleen vrouwen worden.  Nou dat is gelukt! Ze zijn nu onze VR18+. Dit houdt in dat ze zijn ingedeeld in een 7x7 competitie met 3 andere teams. De onderlinge wedstrijden worden gespeeld op de vrijdagavond in een uit en thuis verband. Geen toernooi vorm maar gewoon in competitie verband.  Ze hebben de eerste wedstrijd gespeeld en die is in 0-0 geëindigd. Het eerste puntje is binnen! Meiden veel plezier in deze nieuwe competitie en nu kunnen jullie ook nog mooi op zaterdag Hees 1 aanmoedigen.