Soester elftal 2018

28 april 2018

Voor HEES zijn de volgende spelers geselecteerd voor het Soester Elftal: Henk Reddering, Yesse Smulders, Dennis Schaap, Koen Schimmel en Maurice van Agterveld. Gefeliciteerd mannen!

Wedstrijd Soester Elftal - Oud FC Utrecht

Datum: zaterdag 23 juni 2018, 14:30 uur

Locatie: Bosstraat 137 -Terrein SO Soest

Soester Elftal gaat spelen tegen Oud-FC Utrecht

SOEST- Een wedstrijd van een elftal bestaande uit spelers van SEC, VVZ'49, Hees, 't Vliegdorp en SO Soest. Na het succesvolle debuut vorig jaar komt er een vervolg. Op 23 juni speelt het Soester Elftal tegen Oud FC Utrecht op het terrein van SO Soest.

Voor de tweede wedstrijd van het Soester Elftal is een aansprekende tegenstander gestrikt. Oud FC Utrecht komt zaterdag 23 juni naar Soest. Spelers die ooit hun opwachting maakten in de eredivisie en die Europacupduels hebben gespeeld moeten nu de strijd aanbinden tegen spelers van SEC, VVZ'49, Hees, 't Vliegdorp en SO Soest. Inmiddels hebben de vijf clubs een voorlopige selectie van spelers aangeleverd. Uit die selectie komt een definitieve groep die samen gaat trainen ter voorbereiding op de wedstrijd van 23 juni.

De spelersgroep van Oud FC Utrecht wordt samengesteld uit een selectie waarin onder meer de namen van Pieter Bijl, Mark Verkuijl en vader en zoon Kruys voorkomen. Natuurlijk staat de naam van Robert Roest ook op de lijst. De oud-prof voetbalt nog steeds in het vierde van SO Soest.

Het Soester Elftal traint in de weken voorafgaand aan de wedstrijd op de velden van Hees en SEC. De trainingen staan onder leiding van Henk van Asch. Hij wordt geassisteerd door Pascal Kamerbeek van Hees en Marcel van Essen van  Vliegdorp. Charles Roest van Hees is de verzorger van het team. De wedstrijd staat onder leiding van Bram van den Boogaard. Aftrap is om 14:30 uur.

Het Soester Elftal tegen Oud FC Utrecht wordt gespeeld in het kader van een goed doel. Het Bentinck Fonds wil sportieve activiteiten mogelijk maken voor lichamelijk en verstandelijk beperkte mensen in Soest en ondersteunend en adviserend zijn voor deze sporter en zijn of haar ouders/verzorgers. De organisatie van Het Soester Elftal schenkt graag de netto-opbrengst aan dit goede doel.

De commissie die de wedstrijd voorbereidt bestaat uit Jochum de Jong en Gijs Schaap van VVZ'49, Yvonne Hartman en Pascal Kamerbeek van Hees, Marcel van Essen van 't Vliegdorp, Peter Beijer en Stephan Ott van SO Soest, Ronald de Rooij en Rik Kok van SEC en Ronald de Jong. Om de organisatie voor de komende jaren te garanderen is een stichting opgericht onder de naam Stichting Het Soester Elftal. Het bestuur van de stichting wordt gevormd door Jochum de Jong (voorzitter), Peter Beijer (secretaris) en Ronald de Jong (penningmeester).

29-03-2018, 23:53 | Lezersnieuws | Peter Beijer