Altijd up-to-date

01 februari 2018

Mobiel vriendelijke website – plaats de snelkoppeling/ app gemakkelijk op je telefoon!

Zoals de meeste al wel weten heeft V. V. Hees een vernieuwde website! Deze is gelijk mobiel proof gemaakt. Als vereniging zijn we altijd op zoek naar waar we kunnen verbeteren en hoe we het voor de leden zo toegankelijk en makkelijk mogelijk kunnen maken.

Met bijvoorbeeld het tijdig doorgeven van de afgekeurde velden of een last-minute ingelaste oefenwedstrijd. Deze aankondigingen staan dan op de homepage van de Heessite.

Wil je altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuw en aankondigingen, plaats dan de snelkoppeling/ app op je mobiel!

Installeer als volgt:

In de Google balk geef je de URL van de website in www.vv-hees.nl en bezoek de website. Vervolgens zie je helemaal bovenin drie verticale stipjes, daar druk/ toets je op. Dan klapt er een lijst uit en kies je -->Toevoegen aan Startscherm. Hierna krijg je het logo op je telefoon en is de snelkoppeling gemaakt.